Vakantie!!

Eindelijk is de zon daar! En dat komt goed uit want de komende 3 weken heb ik vakantie! Whoohoo!

Morgen dagje naar Lommerbergen, tante Saar, peter Gert en co bezoeken. Kijken we toch wel naar uit! 

Volgende week stilletjes aan beginnen pakken (daarnet al flink ons to do / to pack lijstje gemaakt), nog snel wat laatste dingetjes gaan kopen en dan kunnen we gaan genieten in la douce France! 

Ik hou van to do lijstjes, geeft me een soort van houvast… De lijstjes afwerken daar ben ik niet zo bedreven in… Helaas… 

Eén item staat al immens lang op to do lijstje maar elke keer ik dat item las, schreef ik het gewoon over op nieuw lijstje… 

Maar de tijd speelt me parten en ik heb enorm last van nesteldrang dus ik moet eraan geloven…

Vandaag ga ik Berreke* zijn luiertas leegmaken. De laatste keer dat ik die tas vastnam en volstak met de nodige spulletjes is de ochtend van 20 maart 2015.


Geen idee wat ik zou vinden… Blijkbaar zit er nog flesje met water in en het poederdoosje bevat nog melkpoeder voor 1 maaltijd…  7 tutjes (oops Berre* – of wij – verloren altijd zijn tutjes “ergens” dus een extra grote voorraad was geen overbodige luxe!), wat kleertjes, een paar perdolans, papieren zakdoekjes (stiekem toch eentje moeten nemen 😢)… en een tube teegel.

Weet nog niet wat ik ga doen, bijhouden voor Cisse of een nieuwe kopen… Eens was ik zo verliefd op deze (ietsiepitsie te dure) luiertas (❤️ Oilily!) maar nu… Geen idee… Heb gelukkig nog wel even de tijd vooraleer ik de tas terug moet gaan vullen (oef!!).

Zo nu kan ik dit item schrappen van to do lijstje maar ik schrijf het wel op to buy (or not?) lijstje voor Cisse 😏

2 gedachtes over “Vakantie!!

  1. Moet wel pijn doen als je berreke* zijn spulletjes tegenkomt
    Maar of je de luiertas nu gebruikt voor CIsse of niet,het zal altijd de berretas blijven.
    Dikke knuffel

    Like

  2. Geniet van jullie reis en van elkaar!
    En inderdaad een heel mooie tas!
    Moet wel weer een aanval op je hart zijn als je die moet leegmaken….

    Like

Plaats een reactie